1. /
  2. Новини
  3. /
  4. соціальний захист населення
  5. /
  6. ВИПЛАТА ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ...

ВИПЛАТА ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ В ІЗМАЇЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ У СЕРПНІ 2023 РОКУ

У серпні 2023 року з державного бюджету до управління соціального захисту населення Ізмаїльської районної державної адміністрації надійшло 21,0 мільйон гривень на здійснення виплати допомог сім’ям з дітьми та громадянам, які потрапили у складні життєві обставини.

Кошти  перераховано на поштові відділення та карткові рахунки у відділеннях банківських установ отримувачам таких видів допомог: у зв’язку з вагітністю і пологами, при усиновленні дитини, при народженні дитини, на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, на дітей одиноким матерям,  тимчасової державної допомоги дітям, на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування,  на дітей з рідкісними захворюваннями, яким не встановлено інвалідність, послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”, малозабезпеченим сім’ям,  особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу,  державної соціальної допомоги на догляд,  непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.

Зазначені виплати отримали 8072  особи Ізмаїльського району.

Крім того, з державного бюджету за програмою «Соціальний захист громадян, які потрапили в складні життєві обставини» дітям – сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа у разі продовження навчання до 23 років або до закінчення навчального закладу, а також студентам (курсантам) вищого навчального закладу, які у період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/оголошені померлими, загинули або зникли безвісти) у липні 2023 року здійснили виплати 5 особам на загальну суму 20,8 тис.грн.

Проведені виплати:

– грошової компенсації вартості продуктів харчування 101 особі, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на загальну суму 32,0 тис.грн;

– відшкодування вартості ліків, наданих громадянам, які користуються пільгами відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи » на суму 22,2 тис.грн;

– поховання учасників бойових дій, та осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів  війни, гарантії  їх соціального захисту»  на суму 7,0 тис. грн.

Відповідно до постанови КМУ від 27 березня 2019 року № 309 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» за надання послуг з реабілітації відповідним установам проведена оплата за 4-ма договорами на загальну суму 54,7 тис.грн.

            Нарахована грошова допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі – ВПО), які перемістилися з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також ВПО, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали до 20 травня 2022 року заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, або за умови подання документального підтвердження від органів місцевого самоврядування факту пошкодження/знищення нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, а на сьогоднішній час тимчасово перебувають в Ізмаїльському районі по 6314 заявам загальну суму 22,1 мільйона гривень. Виплати допомоги ВПО Мінсоцполітики здійснює  15 та 28 числа кожного місяця.

                                                         Управління соціального захисту населення

                                                                Ізмаїльської районної державної адміністрації