1. /
  2. Новини
  3. /
  4. “ПЕРЕМОЖНОГО НОВОГО РОКУ!”: НА...

“ПЕРЕМОЖНОГО НОВОГО РОКУ!”: НА ОДЕЩИНІ ВВЕЛИ В ОБІГ НОВУ МАРКУ ТА КОНВЕРТ

Сьогодні Начальник Одеської обласної військової адміністрації Максим Марченко взяв участь у спепогашенні поштового випуску «Переможного Нового року!».

«Патріотичні марки “Укрпошти” мають велику популярність. Це пам’ять про спротив українців у час війни. А філателістична продукція – один з символів держави, який презентує нашу країну в світі. Поштові марки та конверти – теж є візитівкою України та своєрідним елементом патріотизму, бо на цих марках, в ілюстраціях, викарбовується наша історія, і наступні покоління та світова спільнота мають її знати. Тим паче, що нині українські марки знаходять своїх поціновувачів у всьому світі, бо їх виокремлює, серед філателістичної продукції інших країн, неповторний національний колорит і дух боротьби за свою незалежність» – наголосив Начальник ОВА Максим Марченко.

1 1 2

«Ескіз новорічної поштової марки України воєнного часу було обрано шляхом народного онлайн-голосування, яке проходило на офіційних сторінках Укрпошти, а також в Телеграм-каналі СЕО Укрпошти. За ескіз одинадцятикласниці з Миколаєва Валерії Михайлової свої голоси віддали понад 15,5 тис українців. Ця марка – про свято, яке з одного боку сьогодні можливе тільки завдяки нашим захисникам і захисницям. З іншого – про свято, яке у нас жорстоко забрали. Бо найважливіше на Різдво і Новий рік для кожного з нас – це бути поряд» – розповідає директор Одеської дирекції «Укрпошти» Сергій Дрозд.  

На поштовій марці зображено дівчину та українського військового: вона зустрічає різдвяно-новорічні свята на самоті, юнак – на полі бою, захищаючи Україну. Продовження історії в сюжеті конверта: вони нарешті разом, зустрічають наступний Новий рік, споглядаючи на святкові салюти за вікном і будуючи плани на майбутнє у вільній, сильній і мирній Україні.

3 4

«Тираж марок – 720 тисяч примірників або 120 тисяч аркушів. Поштовий випуск включає марковий аркуш та немаркований художній конверт «Переможного Нового року!» і художню картку «З Різдвом!» за ескізом Олександра Охапкіна, який у народному голосуванні посів ІІ місце. З урахуванням пропозицій учасників голосування ескіз поштової марки було доопрацьовано: на вікні горять свічки – незамінний атрибут цієї зими в наших оселях; поле бою, вкрите снігом, пара тримається за руки, бо ніхто не забере в нас найдорожче – нашу любов» – зазначає Сергій Дрозд.  

2 5