ЗАПИТУЄТЕ: ЧОМУ НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ З 01.10.2021?
Відповідаємо: Інформація про застрахованих осіб в системі персоніфікованого обліку (з 2011 року – реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування) формується на підставі відомостей про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, сформованих на підставі даних, поданих страхувальником у складі звітних відомостей та інформації про сплату страхових внесків.
Інформація про працевлаштування працівника з 01.10.2021 може бути відсутня в реєстрі застрахованих осіб у разі, якщо страхувальником не було подано у складі звітних відомостей додаток 5 до звіту “Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску”.
Для коректного відображення інформації в розділі “Електронна трудова книжка” необхідно звернутись до страхувальника щодо подання ним відповідних звітних даних.
Довідково: права та обов’язки платника єдиного внеску визначено статтею 6 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.