1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР НАЗВАВ П’ЯТЬ ПРІОРИТЕТНИХ...

ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР НАЗВАВ П’ЯТЬ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ У ПІДГОТОВЦІ ДО НАСТУПНОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Під головуванням Прем’єр-міністра Дениса Шмигаля відбулася нарада щодо завершення 2022/23 навчального року та підготовки закладів освіти до 2023/24 навчального року.

«Ми зіштовхнулися з небаченими викликами: руйнування освітньої інфраструктури, масове переміщення дітей всередині країни та за кордон, термінова потреба в укриттях, знищення росіянами української освіти на тимчасово окупованих територіях та багато іншого. Мусимо реагувати щодня в режимі 24/7. Бо йдеться про майбутнє України. Про її людський капітал, про здатність відновитися та розвиватися далі», — підкреслив очільник Уряду.

Денис Шмигаль наголосив, що при підготовці до наступного навчального року міністерства й ОВА мають зосередитися на п’яти пріоритетних напрямках: безпека, максимум очного навчання там, де це можливо, доступність, відбудова зруйнованого, продовження реформи Нової української школи.

Глава Уряду заслухав інформацію Міністра внутрішніх справ Ігоря Клименка щодо створення безпекового середовища в закладах освіти. За словами Міністра, МВС спільно з МОН підготували зміни до постанови щодо включення закладів освіти всіх форм власності до системи охорони поліції, зокрема обладнання камерами спостереження, пультами охорони тощо. Крім того, паспорт безпеки, як зазначив Ігор Клименко, буде поширено на всі освітні заклади в Україні.

Міністр освіти і науки Оксен Лісовий зі свого боку поінформував про завершення навчального року та старт вступної кампанії. Майже 75% шкіл, за його словами, забезпечені укриттями.

«Уряд уже спрямував до місцевих бюджетів субвенцію в 1,5 млрд грн на облаштування безпечних умов у школах. Важливо простежити за ефективним використанням коштів. Наявність споруд цивільного захисту дозволить нам відновити очне навчання та досягнути кращої якості освітнього процесу», — відзначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль.

Водночас очільник Уряду наголосив на необхідності створення надійних споруд цивільного захисту безпосередньо при кожному закладі освіти та не покладатися на наявність укриттів поблизу.

Як повідомив Міністр освіти і науки, наразі в очному форматі працює 36% шкіл, 29% — у режимі онлайн та 35% — у змішаному форматі.

«Прагнемо, аби закладів освіти, які надають освітні послуги в очному режимі, було більше. При цьому продовжуємо курс на цифровізацію освіти та зберігаємо дистанційку там, де є загроза життю і здоров’ю дітей», — підкреслив Прем’єр-міністр.

Також учасники наради порушили питання відновлення пошкоджених і зруйнованих закладів освіти, забезпечення усіх закладів підручниками, технікою та автобусами.

За підсумками наради Прем’єр-міністр дав завдання МОН, Мінінфраструктури та Агентству з питань відновлення розробити й затвердити єдині параметри щодо облаштування сховищ у всіх закладах освіти та провести ревізію наявних укриттів.

Крім того, Міністерству освіти і науки й обласним військовим адміністраціям доручено вжити заходів щодо удосконалення наявної мережі закладів освіти та визначення закладів, які в умовах воєнного часу можуть здійснювати навчальний процес за очною формою. МОН та ОВА також мають надалі нарощувати фонд захисних споруд та покращити стан під’їзних шляхів до закладів освіти.