1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ПЕРЕВІРКА ЗДІЙСНЕННЯ ДЕЛЕГОВАНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ...

ПЕРЕВІРКА ЗДІЙСНЕННЯ ДЕЛЕГОВАНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ У ВИКОНКОМІ СУВОРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

  На минулому тижні комісією, створеною головою (начальником) Ізмаїльської районної державної (військової) адміністрації Родіоном Абашевим, була проведена перевірка здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2022 році виконавчим комітетом Суворовської селищної ради. Головою комісії Шарафаненко Михайлом Володимировичем, першим заступником голови районної державної (військової) адміністрації, та членами комісії у складі: Андрєєва Олександра Андрійовича, заступника начальника відділу інфраструктури, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства – головного архітектора; Армєєва Юрія Петровича, начальника відділу з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами; Бєліогло Надії Володимирівни, головного спеціаліста відділу фінансів; Деной Марини Михайлівни – начальника відділу освіти, охорони здоров’я, культури, спорту; Зейналової Руслани Фізуліївни, завідувача сектору цифрового розвитку та організації роботи центрів надання адміністративних послуг; Лук′янченко Олени Сергіївни, головного спеціаліста юридичного сектору; Мінюк Ольги Степанівни, начальника відділу економіки, агропромислового розвитку та екології; Грамма Галини Олександрівни, начальника управління соціального захисту населення, Миргородської Олександри Іванівни, заступника начальника управління соціального захисту населення – начальника відділу сім’ї та координації надання соціальних послуг;Мусафір Наталі Георгіївни, начальника служби у справах дітей; Сілаєвої Жанни Сергіївни, начальника відділу документообігу і контролю, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, була вивчена робота виконавчого комітету Суворовської селищної ради з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади та надана методична допомога.

Відділ забезпечення взаємодії з органами

місцевого самоврядування Ізмаїльської

районної державної(військової) адміністрації