В ОДЕСЬКІЙ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ БУДУТЬ ЗАПРОВАДЖУВАТИ СУЧАСНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СФЕРАХ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
Голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький провів чергову апаратну робочу нараду ОДА, в ході якої, зокрема, було розглянуто комплекс практичних питань, що є вкрай важливими та актуальними для структурних підрозділів – запровадження електронної системи офіційного документообігу «Аскод» та здійснення заходів із захисту інформації.
«Глобальні виклики і зміни звичного устрою життя людей в надзвичайних умовах пандемії показали, що саме цифрові технології спроможні розширити технічні можливості людства. Цифровізація (диджиталізація) все більше охоплює усі сфери суспільного життя, тому удосконалення зазначених технологій та розширення сфери їх застосування вважаються пріоритетними майже у всіх країнах світу. У зв’язку з цим запорукою успіху нашої держави у світових економічних та інформаційних процесах є всебічне впровадження цифрових технологій в роботу системи органів державної влади. З прийняттям відповідного закону від 15.07.2021 №1689-ІХ у країні почався перехід до режиму «paperless» («без паперів») в офіційному діловодстві органів влади, що передбачає мінімізацію, а в перспективі й повне скасування паперового документообігу», – наголосив начальник управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації ОДА Станіслав Ніколайчук.
З метою удосконалення електронного документообігу в апараті та структурних підрозділах Одеської облдержадміністрації наразі відбувається запровадження автоматизованої цифрової системи управління документами «АСКОД» на заміну попередньої системи «Док Проф 3», застосування якої розпочалось ще з кінця вересня 2018-го року.
«Через систему «АСКОД» буде створено єдиний цифровий інформаційний простір облдержадміністрації, умови для переходу на безпаперовий документообіг, значне підвищення оперативності та ефективності роботи з документами, забезпечення прозорості процесів розробки і опрацювання документів, отримання дієвого інструменту контролю дисципліни виконання на кожному рівні. На разі розробники системи «АСКОД» проводять її налаштування у структурних підрозділах ОДА та райдержадміністрацій області, наступний етап – навчання-тренінги працівників на робочих місцях», – визначив мету та поетапність запровадження нової інформаційної технології керівник профільного структурного підрозділу Одеської ОДА.
Окремо Станіслав Ніколайчук закцентував увагу учасників апаратної наради на іншому невід’ємному та стратегічно важливому питанні функціонування органів державної влади: «Зі зростанням темпів цифровізації усіх процесів збільшується й кількість випадків кібератак, у тому числі на органи виконавчої влади, у мережах яких створюється та використовується інформація з обмеженим доступом, включаючи персональні дані».
З метою забезпечення належного рівня інформаційного захисту, проведення комплексу заходів, що спрямовані на впорядкування існуючої інформаційно-комунікаційної інфраструктури згідно з вимогами чинного законодавства, відповідно до розпорядження голови Одеської ОДА Сергія Гриневецького від створено профільну робочу групу, що має провести комплекс заходів з аналізу поточної ситуації та розробити практичні пропозиції та рекомендації.