РОБОЧА НАРАДА З ПРОЗОРОСТІ ТА ПІДЗВІТНОСТІ В ІЗМАЇЛЬСЬКІЙ РД(В)А
Сьогодні, 11 квітня 2024 року начальник Ізмаїльської районної військової адміністрації Родіон Абашев провів нараду зі своїми першим заступником Сергієм Продановим, заступницями Іриною Холостенко і Мариною Деной та в.о. керівника апарату Ізмаїльської районної державної адміністрації Світланою Тітковой щодо раціонального використання бюджетних коштів в територіальних громадах району.
Вже впродовж 5 місяців здійснюється постійний моніторинг ефективності видатків місцевих бюджетів та вживаються превентивні заходи щодо недопущення здійснення непершочергових видатків.
На нараді були розглянуті заплановані закупівлі територіальних громад Ізмаїльського району на предмет завищення рівня цін на товари у порівнянні з середньостатистичними у регіоні; придбання замовниками товарів, робіт і послуг до / без проведення процедури закупівлі відкритих торгів з укладанням відповідних договорів про закупівлю; поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів; закупівля робіт на суму меншу, ніж 1,5 млн грн, що дозволяє уникати проведення відкритих торгів з особливостями та укладати договори без використання електронної системи закупівель товарів, робіт та послуг, яка у період воєнного стану не є доцільною та першочерговою.
Родіон Анатолійович зазначив, що в умовах повномасштабної агресії російської федерації одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади є питання ефективності та економічної обґрунтованості використання коштів місцевих бюджетів оскільки головне завдання кожної громади – це підтримка ЗСУ, оскільки для райдержадміністрації головним пріоритетом є посилення обороноздатності України в умовах повномасштабної війни.
Зокрема завдяки плідній співпраці райдержадміністрації з територіальними громадами Ізмаїльського району за рекомендацією начальника РВА з метою скорочення і оптимізації видатків були відмінені два та зменшений обсяг одного договору щодо закупівель товарів, робіт і послуг на загальну суму 12 366 050,00 грн.