ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ, ЩОБ ВІДНОВИТИ ВТРАЧЕНЕ ЧИ ПОШКОДЖЕНЕ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ?
Під час війни багато українців, на жаль, стикаються з проблемою втрати чи пошкодження документів.
☝️ Якщо втрачено/пошкоджено пенсійне посвідчення, пенсіонер може отримати новий документ.
Для цього потрібно подати заяву на виготовлення нового пенсійного посвідчення.
☝️ Зробити це можна, звернувшись
🔸 до сервісного центру тероргану Пенсійного фонду України
🔸 через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua)
🔸 за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.
📑 При особистому зверненні пред’являється паспорт та заповнюється відповідна заява, до якої додається фото.
💻 На вебпорталі електронних послуг Фонду заява на виготовлення пенсійного посвідчення міститься у розділі “Щодо пенсійного забезпечення”.
📱 Якщо подавати заяву з мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, потрібно обрати вкладку “До ПФУ”: розділ “Комунікації до ПФУ” – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.
💻 Для подання заяви на виготовлення посвідчення через електронні сервіси Фонду необхідно підготувати скановані копії документів: паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, підпису та фотографії.
✅ Пенсійне посвідчення буде видано в обраному сервісному центрі Фонду (яке зазначається в заяві).
☝️ Нагадуємо, що електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному застосунку Дія, яке генерується після виготовлення пенсійного посвідченням, має таку ж юридичну силу як і традиційне пенсійне посвідчення.