НОВИНИ ГРОМАДИ: В КІЛІЙСЬКІЙ ГРОМАДІ ШКІЛЬНЕ ПОДВІР’Я ПОСТУПОВО ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА ШИКАРНИЙ КУТОЧОК ВІДПОЧИНКУ
У Кілійському опорному закладі загальної середньої освіти № 4 Ізмаїльського району триває кропітка робота з реалізації проєктів #DECIDE, які перемогли у конкурсі «Громадський бюджет на дитячі мрії». Наразі облаштовується «Шкільне подвір’я – майданчик мрії, територія радості». Вже викладено візерунок з тротуарної плитки у вигляді української вишивки. Ліворуч і праворуч обладнані чотири зони для відпочинку: «розумна», «STEM–майданчик» (інженерно-дослідницька зона), «творчо-спортивна» та зелений клас, що дасть змогу, за теплої погоди, проводити уроки на свіжому повітрі.
Окрім цього, колектив закладу активно втілив в життя ще один освітній простір переможного проєкту «Дитяча лаунж-зона – місце зустрічі та відпочинку учасників освітнього процесу». Це, в першу чергу, простір, де школярі матимуть змогу повноцінно відпочити, відновити емоційний ресурс після важких уроків, з користю провести час в колі однолітків. Таке середовище робить перерву радісною, довгоочікуваною. Яскравий дизайн сприятиме більш комфортній для дітей атмосфері, що буде корисна у процесі отримання нових
знань.
Нагадаємо що «Громадський бюджет на дитячі мрії» – це партнерська ініціатива Decentralization for Improved Democratic Education та громад-партнерів проєкту. Вона передбачає співфінансування проєктів, які розробили шкільні команди у 16 громадах України. Протягом року на сесії Кілійської міської ради були прийняті необхідні рішення щодо затвердження Положення конкурсу, умов його проведення та виділення фінансування. Півроку тому урочисто вітали команди закладів освіти Кілійської громади, які перемогли у конкурсі: Кілійський ЗЗСО № 4 та Дмитрівська школа.
Ми на власні очі бачимо результати участі та перемоги у цьому конкурсі.
Дякуємо всім!
Разом до Перемоги!
Джерела: офіційні сторінки в соціальній мережі Фейсбук Кілійського опорного закладу освіти № 4 та голови Кілійської міської ради https://www.facebook.com/groups/526391854535128/, https://www.facebook.com/profile.php?id=100001904991455.