ЗАПРОВАДЖЕННЯ СЕРВІСУ ДІЯ.QR
Сектор цифрового розвитку та з питань організації діяльності центрів надання адміністративних послуг Ізмаїльської РДА інформує. Відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи підключають власні інформаційні системи до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Порталу Дія).
На виконання вимог чинного законодавства та з метою якісної і своєчасної реалізації державної політики у сфері цифровізації Міністерством цифрової трансформації України запроваджено сервіс Дія.QR, що дозволяє безкоштовно створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів застосунку Дія на свою електронну пошту. Це спрощує і пришвидшує процес обслуговування, зменшуючи необхідність у паперових носіях і знижуючи ризики пов’язані з їх втратою або пошкодженням.
Використання Дія.QR забезпечує зручний і швидкий доступ до важливих документів, сприяє зменшенню часу на їх обробку та підвищує загальну ефективність бізнес-процесів. Крім того, сервіс Дія.QR сприяє підвищенню рівня безпеки, оскільки всі дані клієнтів передаються через захищені канали зв’язку, що мінімізує ризик несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації. Підприємства можуть інтегрувати цей сервіс у свої робочі процеси, забезпечуючи клієнтам можливість швидко надавати необхідні документи для отримання послуг. Сервіс також дозволяє підприємствам ефективніше керувати інформаційними потоками, оскільки всі документи передаються безпосередньо в цифровому форматі. Це знижує витрати на друк, зберігання паперових копій та їх архівування, що також відповідає принципам екологічної сталості та відповідального використання ресурсів.