ЗАМОВИТИ КВИТОК ЧЕРЕЗ ЗАСТОСУНОК, ЯКИЙ ПРОМОВЛЯЄ УСІ ВАШІ ДІЇ
Дослідити залізничний вокзал вдома та завчасно зорієнтуватися
Скористатися вбиральнею у вагоні, де можна вільно розвернутися на кріслі колісному
Запроваджувати безбар’єрність необхідно так, щоб це мало результати. Не боятися робити помилки та вчитися на них. Дослухатися до порад інших і прагнути покращення. Саме з цією метою Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia, що є учасницею спільноти «Бізнес без бар’єрів», провела екскурсію Центральним залізничним вокзалом Києва.
На захід запросили ветеранів, представників громадських організацій, медичних хабів, державного сектору та ЗМІ – показати вже запроваджені у напрямку доступності зміни, розповісти про майбутні оновлення та вислухати рекомендації та пропозиції від людей, які безпосередньо користуватимуться послугами.
Просто зараз час оновити застосунок, адже «Укрзалізниця» у партнерстві з Mastercard – ще однією компанією-учасницею спільноти «Бізнес без бар’єрів» – адаптувала його для людей з порушеннями зору. Купувати квитки з дому тепер можна без сторонньої допомоги: усі елементи реагують на голосове керування та доповнені текстовими мітками, які описують їхні функції. А ще програма у процесі оплати озвучить вартість квитка, інформацію про потяг і сповістить, якщо дані введені некоректно.
Також у цьому оновленні збільшені клікабельні зони в інтерактивних елементах, оптимізована контрастність інтерфейсу і реалізований один із найпопулярніших запитів від пасажирів – з’явилася темна тема.
А ще у застосунку або за цим посиланням https://misto.lun.ua/uz заходьте на інтерактивну Мапу безбарʼєрності вокзалів України. Завдяки цьому спільному проєкту з ЛУН Місто тепер можна перевірити доступність локацій на залізницях 12 (поки що) міст: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Харків, Суми, Івано-Франківськ, Полтава, Запоріжжя, Ужгород, Рівне, Вінниця.
Для кожного міста описаний рівень доступності маршрутів від входу у будівлю вокзалу до потягу. А завдяки створеним 3D-моделям можна заздалегідь, неквапливо та у спокійній обстановці роздивитися вхідну групу та колії, щоби потім краще зорієнтуватися на місці.
І майбутній проєкт: унікальні вагони для групових перевезень пасажирів, які користуються кріслом колісним. На реабілітацію, відпочинок, змагання або просто у подорож – у розширеному купе зі спальними диванами, що змінюють кут нахилу та фіксують тіло. Освітлення регулюватиметься пультом, зв’язок з провідником – через кнопку виклику та гучномовний пристрій, а електронні табло дублюватимуться шрифтом Брайля.
Такий вагон матиме збільшений простір, пандус і вбиральню, адаптовану для людини на кріслі колісному. Він розрахований на 4 розширених купе: у кожному з комфортом розмістяться двоє пасажирів з інвалідністю та двоє супроводжуючих, для яких передбачені звичайні спальні місця. Перший такий вагон має з’явитися наступного року.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.