1. /
  2. Новини
  3. /
  4. «ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ»

«ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ»

📌 Метою комунікаційної кампанії є розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.

💬 «Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», – відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.

У межах кампанії створено сім документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії:

🔹Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС https://cutt.ly/SwnLyMA1

🔹Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС https://cutt.ly/5wnLu1Tv

🔹Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни https://cutt.ly/VwWtzTIv

🔹Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір https://cutt.ly/7wEac0N8

🔹Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС https://cutt.ly/VwDEHR6n

🔹Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/dwA7TuGP

🔹Як Україна приєднатися до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/2wDEGi4M

🔍 Кампанія «Євроінтеграція під час війни» – це друга за кількістю залучених партнерів кампанія за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції після кампанії EUKраїна 2021 року. Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.

Протягом періоду просування документальних сюжетів з 15 серпня по 15 грудня 2023 року у Facebook та Youtube вдалось перевиконати поставлені KPI на 190%: сумарна цифра унікальних переглядів досягла 1 320 619.

Кампанія реалізована за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U. Управління кампанією і діджитал підтримку здійснювала агенція Friends of Brands, відео продакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.

Зміст документальних сюжетів не відображає офіційної думки Європейського Союзу.