«ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ»
Метою комунікаційної кампанії є розповісти українцям про те, як євроінтеграція під час повномасштабного вторгнення не лише не зупинилась, а й суттєво прискорилась.
«Ми прагнули зафіксувати в деталях карколомні євроінтеграційні зрушення, які стались вже під час війни, але рух до яких розпочався ще задовго до 24 лютого. Війна стиснула час, зусилля, єдність і українців, і наших партнерів, друзів з ЄС у найкритичніші моменти. Ми досягли безпрецедентних результатів у ряді сфер, працюючи разом, зміцнюючи нашу стійкість та наближаючи перемогу. Це і підприємці, секторальні фахівці, науковці, громадянське суспільство і діячі культури і креативних секторів. Дякуємо Представництву ЄС в Україні за підтримку у реалізації цієї кампанії», – відзначає Віцепрем’єрка Ольга Стефанішина.
У межах кампанії створено сім документальних сюжетів про здобутки євроінтеграції України у різних секторах під час повномасштабного вторгнення росії:
Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС https://cutt.ly/SwnLyMA1
Як українська культура мобілізовувала підтримку в країнах ЄС https://cutt.ly/5wnLu1Tv
Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни https://cutt.ly/VwWtzTIv
Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір https://cutt.ly/7wEac0N8
Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС https://cutt.ly/VwDEHR6n
Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/dwA7TuGP
Як Україна приєднатися до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни https://cutt.ly/2wDEGi4M
Кампанія «Євроінтеграція під час війни» – це друга за кількістю залучених партнерів кампанія за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції після кампанії EUKраїна 2021 року. Для підготовки документальних сюжетів було залучено понад 30 державних органів, партнерів та неурядових організацій.
Протягом періоду просування документальних сюжетів з 15 серпня по 15 грудня 2023 року у Facebook та Youtube вдалось перевиконати поставлені KPI на 190%: сумарна цифра унікальних переглядів досягла 1 320 619.
Кампанія реалізована за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки European Union in Ukraine в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та за партнерства проєкту ЄС Association4U. Управління кампанією і діджитал підтримку здійснювала агенція Friends of Brands, відео продакшн Starlight Creative. Експертну підтримку також надавав Офіс реформ Кабінету Міністрів України.
Зміст документальних сюжетів не відображає офіційної думки Європейського Союзу.