1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЯК ВИПРАВИТИ ПОМИЛКУ В...

ЯК ВИПРАВИТИ ПОМИЛКУ В ДЕКЛАРАЦІЇ: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції Ізмаїльської райдержадміністрації нагадує, що декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.

В Єдиному держреєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Нижче — алгоритм користувача Реєстру декларацій у разі виявлення помилки в декларації, а також інша інформація, яка може стати в пригоді.

🔻Як внести зміни в подану декларацію:

1️⃣ Увійдіть у свій персональний кабінет.
2️⃣ Найдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання документа.
3️⃣ Натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації.
4️⃣ Відредагуйте дані.
5️⃣ Збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена.
6️⃣ Подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.

🔻Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

Не треба нервувати з цього приводу — ви все ще можете повідомити про помилку. Для цього потрібно:

1️⃣ Увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій.
2️⃣ Перейти у вкладку «Мої повідомлення» – вона знаходиться поруч із «Мої документи» та «Мій профіль».
3️⃣ Створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.

🔻Чи можливо змінити тип декларації?

Зміна типу декларації не передбачена, але якщо ви:

  • помилково подали декларацію «Кандидата на посаду» – просто подайте нову декларацію правильного типу;
  • помилково обрали інший тип декларації замість «При звільненні» – потрібно повідомити НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» у персональному кабінеті та подати декларацію «При звільненні» за відповідний період;
  • помилково обрали тип декларації «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив(-ла) виконувати функції держави…» замість «Щорічна» – у вас є 30 днів на виправлення такої позначки.
  • подали декларацію неправильного типу за минулий період – повідомте про це НАЗК через вкладку «Мої повідомлення» в особистому кабінеті Реєстру декларацій.

Зверніть увагу! Відповідь на повідомлення не надходить, але цю інформацію можуть врахувати під час перевірки декларації.