ЯК КОМУНІКУВАТИ ПРО БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ?
Через людину Розкриваючи, що саме вона отримає від змін, яким чином це покращить її життя, які нові можливості надасть.
Саме такий підхід пропонується Комунікаційною стратегією Національної стратегії безбар’єрності, яка реалізується у межах ініціативи першої леді Олена Зеленська.
Утім, за останні майже два роки повномасштабної війни і сама людина, і її потреби, і цінності змінилися. Тож має змінитися і підхід до комунікації
Відтепер це питання у фокусі уваги Експертної ради з комунікацій безбарʼєрності, створеної Міністерство культури та інформаційної політики України .
До її складу увійшли представники Офісу Президента України, фахівці з публічних комунікацій зі сфери медіа та бізнесу, в тому числі учасники спільноти «Бізнес без бар’єрів», міжнародних і громадських організацій