Вебінар для громад Одещини: Цифрові інструменти від YOUCONTROL
23 червня 2025 року начальниця відділу фінансів Ізмаїльської райдержадміністрації Олеся Запорощенко взяла участь у вебінарі “Цифрові інструменти від”YouControl”.
YC Market — це інноваційний аналітичний інструмент, розроблений компанією YouControl, призначений для B2B-продажів, що дозволяє проводити аналіз ринків та знаходити потенційних клієнтів та партнерів. Він надає можливість досліджувати різні сфери бізнесу, формувати бази контактів для співпраці, а також відстежувати нові компанії та ФОП, що з’являються на ринку.
Цей інструмент допомагає за декілька кліків виявити повний перелік ваших конкурентів та потенційних партнерів чи клієнтів, що робить його незамінним в рутинній роботі банків, аудиторів, юридичних і логістичних компаній, крупних гравців сфери оптової торгівлі, імпортерів, експортерів чи учасників тендерного ринку.
Кому YC.Market може бути найбільш корисним:
Банківським працівникам, юристам, бухгалтерам та аудиторам для формування релевантних списків майбутніх клієнтів;
Виробничим, торговим та логістичним компаніям з широкою мережею контактів;
Імпортерам та експортерам для аналізу відповідно перспективних покупців та постачальників, а також дослідження партнерів і конкурентів;
Компаніям, активним на ринку тендерних закупівель;
Територіальним громадам та іншим представникам місцевих органів влади;
IT-компаніям, що займаються розробкою продуктів чи послуг для українських чи британських замовників.
З використанням YC.Market можна уникнути ризиків, пов’язаних з неточним або неповним аналізом ринку, і зробити обґрунтований вибір при прийнятті стратегічних рішень. Автоматизований аналіз ринків також допомагає виявляти нові можливості для зростання та розвитку бізнесу та визначати основні тенденції в обраній галузі економіки.
Таким чином, YC.Market має потенціал бути найбільш корисним для великих компаній з широким діапазоном сфер діяльності і розгалуженою мережею контактів серед наявних і потенційних клієнтів, партнерів та постачальників. Однак, він також може знадобитись і малому та середньому бізнесу, що знаходиться на стадії пошуку нових перспективних бізнес-ніш, потенційних клієнтів та моніторингу активності конкурентів.
