«УСІ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ БУДУЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ШЛЯХ КЛІЄНТА – ПОЧНІМО ГОВОРИТИ ПРО «ШЛЯХ ЛЮДИНИ», – ЗАКЛИКАЛА ПЕРША ЛЕДІ ОЛЕНА ЗЕЛЕНСЬКА НА СТРАТЕГІЧНІЙ СЕСІЇ ЗІ СПІЛЬНОТОЮ «БІЗНЕС БЕЗ БАР’ЄРІВ»
Разом з керівниками департаментів комунікацій та маркетингу компаній спільноти «Бізнес без бар’єрів» брейнштормили над тим, як матеріалізувати безбар’єрність у сервісах та послугах, у комунікації як зі співробітниками, так і на широку аудиторію – з клієнтами, покупцями, гостями.
Картинка суспільства стає абсолютно іншою і це вимагає переосмислення культури сприйняття, толерування емпатії, нових правил взаємодії.
![]()
Ми частіше бачимо на вулицях людей з ампутованими кінцівками, на кріслі колісному, з допоміжними засобами пересування. Колись давно ми знали, що ветерани – це люди старшого віку, а зараз серед нас – ветерани і ветеранки, які вчора могли сидіти на студентських лавах. Жінки, які народжували у підвалах і яких ніхто не зустрічав із квітами під пологовим. Люди старшого віку, чиї сім’ї евакуювалися, а вони так і не змогли відірвати від серця рідний дім.
І це лише те, що ми можемо бачити
А ще є невидимі рани, і не одразу видимі наслідки війни для ментального здоров’я (кожен другий, відповідно до прогнозів, – у зоні ризику).
Повномасштабна війна показала, що тема безбар’єрності не може бути факультативом, і що за своєю суттю це велика соціальна інновація. Тішимось, що бізнес це розділяє та інвестує час і зусилля у створення суспільства рівних можливостей.
Дискутували, працювали у групах, вивантажували ідеї, щоби![]()
налаштувати оптику
визначити, що бізнес може зробити у цьому році, і щоб цей результат був видимий
що запропонує суспільству спільнота тих, хто має безбар’єрність цінністю
Тримаємо інтригу. Деталі – згодом ![]()
Дякуємо за модерацію Ользі Захаровій, керівниці департаменту стратегічного маркетингу 1+1 media, та Оксані Збітнєвій, керівниці ГО Безбар’єрність.
Дякуємо Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia, Ощадбанк, Starlight Media, System Capital Management, ПУМБ, OKKO, SOCAR Energy Ukraine, Фокстрот, SoftServe Ukraine, Укрпошта, McDonald’s, Uklon, Нова пошта, Mastercard, Visa, Bickerstaff.284, Тетяна Ломакіна. Щире спасибі за гостинність EPAM Ukraine![]()
Це перша із циклу стратегічна сесія спільноти «Бізнес без бар’єрів». Друга зустріч буде присвячена презентації проєктів, які стануть флагманськими для кожної компанії у напрямі безбарʼєрності на цей рік.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

















