УКРАЇНА ДОЛУЧИЛАСЯ ДО ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЄКТУ NATIONAL PAVILLION ACCOUNT
Як малому та середньому бізнесу вийти на міжнародний ринок? Україна — учасник пілоту National Pavilion Account
Український малий та середній бізнес тестуватиме продажі на світовому ринку. Це відбудеться в межах пілотного проєкту National Pavilion Account, який триватиме з липня до грудня 2023 року.
Пілот допоможе українським підприємцям вийти на великі торговельні майданчики та зарубіжні ринки.
Що отримають підприємці?
Навички з операцій електронної комерції
Поради для початку міжнародної торгівлі
Розбір дієвих маркетингових стратегій
Практичні знання
За результатами тестування Єврокомісія розробить рекомендації для країн Східного партнерства, зокрема України.
Підкорюйте нові вершини бізнесу
В Україні пілот буде реалізовано за участі маркетплейсу Made with bravery — національного павільйону та за підтримки Мінцифри. Тестування стало можливим у межах активностей проєкту EU4Digital, завдання якого — підтримати країни Східного партнерства в процесі інтеграції до Єдиного цифрового ринку ЄС.