У СУВОРОВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ СТВОРЕНО КОМІСІЮ З РЕГУЛЮВАННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
До Ізмаїльської районної державної адміністрації надійшло багато звернень від мешканців с. Кирнички Суворовської селищної територіальної громади стосовно руху вантажного транспорту, який перевозить врожай місцевого фермерського господарства через населений пункт. За словами кирничанців, від перевантаження руйнується дорожнє покриття та будинки.
З метою вирішення ситуації, 8 липня голова РДА Родіон Абашев здійснив робочий виїзд у с. Кирнички, під час якого оглянув стан доріг та поспілкувався з селищним головою Олегом Босікевичем, старостою села Миколою Куртєвим та місцевими мешканцями.
За результатами вивчення проблеми, голова райдержадміністрації рекомендував громаді створити комісію, яка буде регулювати безпеку дорожнього руху у населених пунктах.
Вчора, 13 липня, на засіданні Суворовського селищного виконкому, прийнято рішення про створення комісії з організації безпеки дорожнього руху Суворовської територіальної громади (далі – комісія). Комісію створено відповідно до ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 6 Закону України «Про дорожній рух», з метою запобігання дорожньо-транспортним пригодам і забезпечення безпеки дорожнього руху. Члени селищного виконавчого комітету затвердили персональний склад та Положення про комісію, відповідно до якого вона наділена наступними повноваженнями:
– надання обов’язкових до розгляду та реагування рекомендацій відповідальним службам, підприємствам, установам та організаціям щодо пріоритетів у виконанні ремонтних робіт, встановлення дорожніх знаків, засобів обмеження руху та паркування, примусового зниження швидкості, світлофорних об’єктів, організації місць зупинки та паркування транспортних засобів, місць для висадки-посадки пасажирів громадського транспорту, велосипедної інфраструктури;
– попередній розгляд заяв щодо порушення технічного стану об’єктів дорожньої інфраструктури та інших об’єктів благоустрою, моніторинг за відновленням порушеного технічного стану, сприяння в покращенні благоустрою на таких об’єктах; створення умов для здійснення заходів щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму та проведення роботи з промоції безпеки дорожнього руху;
– погодження схем організації дорожнього руху, проектів капітального ремонту, реконструкції та нового будівництва об’єктів вулично-дорожньої мережі, надання обов’язкових до розгляду та реагування рекомендацій щодо внесення змін до цих документів;
– визначення місць зупинки громадського транспорту та встановлення супутньої транспортної інфраструктури;
– заслуховування на засіданнях комісії керівників підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та господарювання з питань виконання вимог рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про дорожній рух та його безпеку;
Комісія розглядатиме питання щодо реалізації заходів для забезпечення робіт з благоустрою, організації дорожнього руху та підвищення безпеки всіх учасників руху на території Суворовської територіальної громади згідно генерального плану, проєктів детального планування та забудови населених пунктів, проєктів капітального ремонту, реконструкції та нового будівництва об’єктів вулично-дорожньої мережі, впровадження автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху, зон паркування з врахуванням принципів сталого розвитку та дотримання правил благоустрою.
Також у повноваження комісії входить збільшення площ громадських просторів, пішохідних зон, велосипедної інфраструктури, покращення без бар’єрного середовища та забезпечення доступності тощо.
У рішенні Суворовського селищного виконкому також вказано, що комісія має право розглядати і вирішувати інші питання, які відповідно до чинного законодавства стосуються безпеки дорожнього руху та повноважень органів місцевого самоврядування в частині організації дорожнього руху, підвищення безпеки учасників руху та благоустрою об’єктів вулично-дорожньої мережі.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації