Суспільне презентувало новий сучасний NewsHouse 2.0 за сприяння ЄС
6 вересня Національна суспільна телерадіокомпанія України (UA: Суспільне мовлення) представила оновлений NewsHouse 2.0. Проєкт вартістю 5 млн євро був профінансований Європейським Союзом та Німецьким федеральним міністерством закордонних справ і реалізований Deutsche Welle (DW) та BBC Media Action.
Про це повідомляє Представництво ЄС в Україні.
ЄС також підтримав інституційну реформу суспільного мовника – стратегічне і кадрове управління. Для української аудиторії це означає своєчасне та зручне отримання об’єктивних новин на всіх платформах, включаючи вебсайт UA: Суспільне мовлення, канали соціальних мереж, телебачення та радіо.
Крім того, з метою підготовки майбутніх медіапрофесіоналів, власна Академія суспільного мовлення (АСМ) продовжить проводити навчання у радіохабах Києва та Одеси, а також впроваджуватиме проєкти щодо підвищення медіаграмотності громадськості. Це дозволить UA: Суспільне мовлення забезпечити довгостроковий внесок у незалежний та об’єктивний медіапростір України. АСМ було створено за підтримки DW Akademie в рамках проєкту ЄС і урочисто відкрито навесні 2019 року.
Довідкова інформація:
Національна суспільна телерадіокомпанія України була створена у січні 2017 року, а в 2019 році перейменована на «Суспільне». Сьогодні до складу Суспільного входять два національні телеканали, а також три радіостанції та 24 регіональні інформаційні агентства.
Проєкт ЄС «Підтримка Національного суспільного мовника України» протягом чотирьох років підтримує перетворення та розвиток UA: Суспільне мовлення від державного мовника – до сучасного суспільного мовника.
Згідно з дослідженнями Інституту масової інформації (ІМІ), української організації моніторингу ЗМІ, Суспільне наразі високо цінується за незалежне та неупереджене висвітлення. Наприклад, вебсайт suspilne.media минулого року мав три мільйони унікальних переглядів на місяць.