1. /
  2. Структура РДА
  3. /
  4. Архівний відділ
  5. /
  6. Звернення громадян
  7. /
  8. Аналітична довідка про підсумки...

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за 12 місяців 2021 року

Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній роботі зі зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення громадян», Регламентом Ізмаїльської районної державної адміністрації, Положенням про відділ документообігу і контролю, посадовими інструкціями, виконує завдання, визначені  Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  прийнятими на їх виконання розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій. Питання забезпечення прав і законних інтересів громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності Ізмаїльської районної державної адміністрації.

           Керівництвом Ізмаїльської районної державної адміністрації за 12 місяців 2021 року проведено 39 особистих прийомів та 44 виїзних прийомів, під час яких було прийнято 48 звернень ( з них 2 колективних) від 52 осіб.

Письмово до райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло 260 звернень ( з них 31-колективне та 48-особистий прийом) . Кількість громадян, які звернулись до Ізмаїльської районної державної адміністрації, із врахуванням колективних звернень та на особистому прийомі, становить 2188.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • житлова політика – 87 одиниць або 33,46% від загальної кількості звернень;
  • питання аграрної політики – 46 одиниці або 17,69%від загальної кількості звернень ;
  • соціального захисту – 27 одиниці, або 10,38%від загальної кількості;
  • сімейної та гендерної політики, захист прав дітей – 23 одиниці або8,85% від загальної кількостізвернень;
  • транспорт та зв’язок – 12 одиниць або 4,62 %від загальної кількості  звернень;
  • охорона здоров’я – 11 одиниць або 4,23 %від загальної кількості звернень  .

         Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання житлово – комунального господарства : вартість та якість комунальних послуг, ремонт доріг, експлуатація      будинків.

        На другому місці, за кількістю, знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин . Значна кількість питань земельних відносин – це питання щодо виготовлення державних актів на земельні ділянки. Також хвилюють громадян питання розрахунків за здані в оренду земельні і майнові паї та інше.

        Трійку найпоширеніших питань соціального захисту – це питання надання субсидій, отримання соціальних виплат, матеріальної допомоги та інше.

         За звітний період до Ізмаїльської районної державної адміністрації через Регіональний контактний центр Одеської області надійшло973 звернення.

Всі звернення були розглянуті відповідно до вимог законодавства про звернення громадян.

В Ізмаїльській районній державній адміністрації керівництвом та спеціалістами приділяється увага поліпшенню умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконаленню організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищенню персональної відповідальності за неналежне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з існуючим законодавством, розв’язанню проблем, які спричиняють звернення громадян.

З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян та відповідно до затверджених планів роботи, за звітний період 2021 року Ізмаїльською районною державною адміністрацією, на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проведені наступні заходи:

  • з метою надання правової допомоги на офіційному сайті Ізмаїльської районної державної адміністрації спеціалістами відділів та управління Ізмаїльської районної державної адміністрації надаються роз’яснення вимог сучасного законодавства, зміни та доповнення до існуючих нормативно-правових актів. Протягом звітного періоду спеціалістами  управління та відділів райдержадміністрації постійно публікуються статті роз’яснювального характеру;

– щоквартально надаються аналітичні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян  в Ізмаїльській райдержадміністрації до облдержадміністрації, даний напрямок роботи висвітлюється на офіційній веб-сторінці Ізмаїльської райдержадміністрації.

Ізмаїльською районною державною адміністрацією налагоджена тісна робота із  Кілійською, Ренійською, Вилківською міськими радами, Саф’янівською сільською радою та Суворовською селищною радою. Відповідно до вимог законодавства про звернення громадян виконкоми міських, сільської та селищної рад, за 12 місяців надали статистичний звіт до Ізмаїльської районної державної адміністрації про звернення, що надійшли протягом звітного періоду.

Так  за 12 місяців 2021 року до Кілійської, Ренійської, Вилківської міських рад, Саф’янівської сільської ради та Суворовської селищної ради надійшло 9683 звернень .

В райдержадміністрації створені належні умови для роботи зі зверненнями громадян: ведеться комп’ютерна база реєстрації звернень громадян, що дозволяє оперативно обробляти інформацію та статистичні дані,  на інформаційних стендах розміщені законодавчі акти, зразки оформлення заяв, відомості про посадових та службових осіб структурних підрозділів райдержадміністрації, контактні телефони та адреси.

Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній діяльності щодо розгляду звернень громадян забезпечуватиме й у подальшому реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади. З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян керівництвом райдержадміністрації, спеціалістами відділу документообігу і контролю апарату райдержадміністрації продовжуватиметься практика реалізації заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямованих на поліпшення роботи зі зверненнями громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.