На 9,5% зросли продажі українських продуктів після запуску програми «Національний кешбек»
Про це свідчать результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.
Інші дані дослідження щодо впливу програми на продаж товарів українського виробництва:
Продажі молочних продуктів, хліба та м’яса зросли на 10,6%
Перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та кондитерки на вітчизняне склало 12%
На 30% стало більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок
Програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів.
Дослідження RAU та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами.
Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за посиланням: https://cutt.ly/meXnoXtb