1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ГОВОРИТИ ПОВІЛЬНІШЕ ТА ЧІТКІШЕ,...

ГОВОРИТИ ПОВІЛЬНІШЕ ТА ЧІТКІШЕ, ЯКЩО ВІДВІДУВАЧ ПОГАНО ЧУЄ

👓 Допомогти зорієнтуватися у просторі, якщо клієнт погано бачить.

🖍️ Запропонувати дитині помалювати олівцями, поки батьки заповнюють документи.

З цих нескладних, але таких людяних вчинків, починається комфортне спілкування будь-де, зокрема й у банківському відділенні. Адже якими б зручними не були технології, взаємодія з клієнтом – це не тільки про фінанси та доступність сервісів (хоча й без них нікуди 💯), а й про комунікацію без бар’єрів.

🏦ПриватБанк – учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» – запустив масштабну програму навчання для своїх фахівців в рамках програми «Беремо ВИЩЕ», головним фокусом якої є якість взаємодії між клієнтами та працівниками мережі: двічі на місяць відбуваються тренінги, у кожному з яких беруть участь 180 співробітників. Один із ключових блоків присвячений саме безбар’єрності: як взаємодіяти коректно та враховувати потреби кожного клієнта.

Детальніше розібратися у філософії безбарʼєрності учасникам навчання допомагає експертка ГО «Безбар’єрність» Світлана Гнатюк. Під час тренінгів (загалом їх заплановано 13) йдеться про те, як надавати банківські послуги доступно, щоби не створювати чи не посилювати бар’єри, та як взаємодіяти з різними людьми, аби не нашкодити.

💬 «Бар’єри – це ті перепони, які заважають різним людям на повну реалізувати свій потенціал і, як не парадоксально, доволі часто бар’єри створюють самі люди внаслідок незнання, стереотипів та упереджень», – зазначила експертка Svitlana Hnatiuk.

📌 Чому це важливо для банківських працівників? Тому що доступність – це не лише фізичні умови, а й те, як клієнта зустрічають у відділенні. Якщо співробітник банку знає, як правильно підтримати людину, що звернулася по допомогу, як пояснити послугу зрозумілою мовою та як уникнути некоректних висловлювань – це і є справжня безбар’єрність у дії.

📕 Більше про складові безбар’єрності та етику взаємодії з різними людьми у «Довіднику безбар’єрності» (📲https://bf.in.ua) – посібнику з толерантного спілкування.

💼 «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

#бізнесбезбарєрів