Гід з державних послуг — інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
Новини за останній тиждень:
- Мінцифра презентує на Diia Summit зміну місця реєстрації на всю країну
- Цифрові держслужбовці. Мінцифра підготувала новий сезон найпопулярнішого освітнього серіалу на порталі Дія.Цифрова освіта
- У Дії можна буде згенерувати довідку про несудимість
- Зміна місця реєстрації, опитування, шеринг техпаспорту і не тільки: які послуги були презентовані на Diia Summit
- Спеціальний правовий та податковий простір Дія.Сity розпочав свою роботу: як долучитися
- Послуги для аграріїв на Гіді з держпослуг
- 500 гривень за бустерну дозу та оплата ЖКГ: Уряд розширив єПідтримку
- У застосунку Дія з’явиться електронне посвідчення ветерана
- Мінцифра та МОН України разом із проєктом EU4DigitalUA оновлять зміст, освітні ресурси та підходи до навчання предмета інформатики в школах
- Мінцифра відповідатиме за електронні комунікації України з 1 липня 2022 року. Уряд ухвалив постанову
- Мінцифра та «ULEAD з Європою» проведуть серію заходів про цифрову трансформацію в громадах
- Smart Regions Community. Мінцифра оголошує про запуск спільноти для лідерів цифрової трансформації в регіонах
- Понад 200 000 українців пройшли опитування в застосунку Дія
- Інформатику в школах оновлять. Пілотний проєкт стартує 1 вересня 2022 року
- Президент України підписав закон про регулятор у сфері електронних комунікацій
Довідково:
Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/) — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.