Гід з державних послуг — інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
Новини за останній тиждень:
- Звіт у декілька кліків: ФОПи 1-3 групи можуть подати річну декларацію у застосунку Дія
- За рік 60% українців скористалися електронними послугами — опитування
- Аналітика стану українського бізнесу — новий сервіс на порталі Дія.Бізнес
- Паспортні послуги на Гіді з державних послуг
- 4,8 млн українців отримали доступ до сучасного держсервісу: звіт із використання субвенції на розвиток ЦНАП за 2021 рік
- Реформа IT-освіти: Керівники ЗВО повинні звітувати про результати своєї роботи на ЄДЕБО
- Результат адмінпослуг відтепер можна отримувати поштою
- «Трембіта» провела перший мільярд транзакцій між держреєстрами: звіт
- «Держава без бар’єрів» — новий освітній серіал на порталі Дія.Цифрова освіта
- Оголошено тендер на розробку Простору е-консультацій на платформі ВзаємоДія
- Олександр Борняков представив Україну на форумі стартапів та інновацій EU4Digital
- «Не блукайте лабіринтом запитань»: Мінцифра запустила креативну комунікацію в Gulliver
- Євросоюз готовий підтримати Україну в розвитку кіберзахисту
Довідково:
Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/) — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.