ДІЛИМОСЯ РЕКОМЕНДАЦІЯМИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ КОНТЕНТУ В ПІДРУЧНИКАХ
На жаль, через війну деякі діти можуть гостро реагувати на певні слова або ситуації. Як дорослі ми маємо піклуватися про них і бути максимально обережними з контентом, який пропонуємо
Саме тому дитяча і сімейна психологиня Світлана Ройз проаналізувала деякі підручники й надала рекомендації вчителям щодо роботи з ними. Річ у тому, що ці книжки були видані до повномасштабного вторгнення й не враховують певні чутливі моменти. Але на уроках учителі можуть коригувати програму за потреби: замінювати якийсь текст, не пропонувати певне завдання, трансформувати запитання до обговорення тощо.
Крім цього, порадами можуть користуватися видавці й автори, які зараз працюють над новими підручниками. Вони допоможуть створити такі книжки, які відповідатимуть потребам різних учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.
Також за участю колег з Національної психологічної асоціації Валерії Палій, Лідії Чорної та Ілони Рашковської рекомендації пройшли експертизу. Дякуємо за підтримку та долученість задля створення комфортного та безпечного простору для навчання дітей!
Рекомендації переглядайте на сайті: bit.ly/3tiVDr7