ЧИ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЛІКАР ДАВАТИ СВІЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ?
Ні!
Лікар може дистанційно консультувати пацієнта чи створити електронний рецепт на “Доступні ліки” без особистого візиту. Для цього він може давати свій особистий номер, але не зобов’язаний.
Відповідно до наказу МОЗ №504 (http://surl.li/jgqco) сімейний лікар надає допомогу під час особистого прийому пацієнта безпосередньо в медичному закладі. Разом із тим лікар має право допомогти хворому за місцем його проживання або в телефонному режимі – втім виключно у свої робочі години.
Якщо лікар надав вам особистий номер, будь ласка, не зловживайте дзвінками та повідомленнями. Дотримуйтеся етики спілкування:
☛ Заздалегідь узгодьте, в яких ситуаціях та в який час можна звертатися.
☛ Домовтеся про спосіб комунікації: дзвінок чи повідомлення.
☛ Не варто надсилати лікареві аудіо- та відеоповідомлень, їх не завжди зручно прослуховувати.
☛ Якщо лікар не відповідає на дзвінок, зачекайте – вірогідно, він зайнятий іншими пацієнтами.
☛ Звертайтеся лише у робочі години вашого лікаря. Адже послуги, які надають сімейний лікар, терапевт і педіатр, не належать до екстрених.
☛ Якщо у вас стався терміновий випадок, а у вашого лікаря вихідний – звертайтеся до амбулаторії: там постійно є черговий медпрацівник, який надасть необхідну первинну допомогу.
☛ У випадку загрози здоров’ю та життю – слід телефонувати 103.