ЧУТЛИВА І БЕЗБАР’ЄРНА КОМУНІКАЦІЯ – ЯКА ВОНА?
Наша експертка Nina Matsiuk розповіла про усі тонкощі такої комунікації на тренінгу для партнерської організації Асоціація жінок-юристок України “ЮрФем” – юристів і юристок лінії правової допомоги «ЮрФем: підтримка» та учасниць Академії правозахисниць ЮрФем (навчальна гендерно-правова програма для юристок та адвокаток).
 Звісно ж, ділимося лінком на основне джерело знання про безбар’єрну комунікацію – «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua).
 Звісно ж, ділимося лінком на основне джерело знання про безбар’єрну комунікацію – «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua).
Враховуючи специфіку роботи учасників тренінгу, зосередили увагу ще й на таких питаннях:
 чому простір правової допомоги повинен бути інклюзивним
 чому простір правової допомоги повинен бути інклюзивним
 як принципи безбарʼєрності впливають на доступ до такої допомоги
 як принципи безбарʼєрності впливають на доступ до такої допомоги
 як зробити правову допомогу безбар’єрною і чому це важливо
 як зробити правову допомогу безбар’єрною і чому це важливо
Щиро тішимось, що організації, які працюють з людьми, обирають безбар’єрність ціннісним підходом до своєї діяльності.
 «Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська. Це гід з толерантної комунікації, де немає місця дискримінаційним чи стереотипним висловлюванням стосовно різних людей.
 «Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська. Це гід з толерантної комунікації, де немає місця дискримінаційним чи стереотипним висловлюванням стосовно різних людей.
#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree


