АПАРАТНА НАРАДА ПРИ ГОЛОВІ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
1 травня 2025 року голова Ізмаїльської районної державної адміністрації Родіон Абашев провів апаратну нараду, у якій взяли участь його перший заступник Сергій Проданов, заступниці Ірина Холостенко і Марина Деной, керівник апарату Світлана Тіткова та представники структурних підрозділів.

Порядок денний наради включив до себе низку актуальних питань.
Завідувачка сектору цифрового розвитку та з питань організації діяльності ЦНАП Руслана Зейналова розповіла про інтеграцію сучасних цифрових рішень у діяльність органів місцевого самоврядування, наголосивши на тому, що з метою реалізації публічної політики, інноваційного соціально-економічного розвитку громад на основі сучасних інформаційних технологій є необхідність в прийнятті місцевої програми інформатизації для забезпечення прав громадян на доступ до публічної інформації, надання якісних адміністративних послуг, підвищення цифрової грамотності та інтеграції сучасних цифрових рішень у діяльність органів місцевого самоврядування, що посприяє реалізації загальнодержавних стратегій і програм, спрямованих на цифрову трансформацію країни. Ізмаїльська РДА звернулася з листом до територіальних громад Ізмаїльського району з проханням розробити та прийняти таку програму, яка наразі затверджена у Катлабузькій селищній раді та у Саф’янівській сільській раді.

Головний спеціаліст відділу з питань соціального захисту та профілактики правопорушень служби у справах дітей Олександр Гончаренко поінформував про стан роботи міждисциплінарних команд виконавчих комітетів для організації соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, протягом I кварталу 2025 року, зазначивши, що на 1 квітня поточного року на території Ізмаїльського району на профілактичному обліку знаходились 249 таких дітей і проводиться активна робота з профілактики негативних проявів в дитячому середовищі, своєчасного виявлення дітей в складних життєвих обставинах, притягнення батьків до відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків.

Про впровадження нових вимог освітньої субвенції у 2025-2026 навчальному році доповіла начальниця відділу освіти, охорони здоров`я, культури та спорту Ярославна Пєнова, підкресливши, що з 1 вересня 2025 року Кабінетом Міністрів України вирішено не фінансувати коштом освітньої субвенції заробітну плату вчителів у закладах із кількістю учнів менш як 45 осіб, а з 1 вересня 2026 року — менш як 60 осіб. Це рішення не стосується початкових шкіл і діятиме тільки для освіти на рівні 5-11 класів.

Водночас до розрахунку освітньої субвенції кожної громади додано всіх дітей шкільного віку. Тобто громада отримуватиме кошти на навчання всіх дітей, але не зможе витрачати їх на маленькі школи. Це означає, що місцеві органи самоврядування можуть вирішити: або довозити учнів цих шкіл у найближчу більшу школу, або оплачувати працю вчителів малих шкіл із місцевих бюджетів. Працевлаштування педагогів після закриття чи реорганізації шкіл також залежить від місцевої влади. За наявності вакансій працівників можуть перевести до інших закладів.
Закриття малокомплектних шкіл в Україні є складним і неоднозначним рішенням, націленим на підвищення якості освіти й оптимізації бюджетних витрат.
На завершення наради начальниця відділу документообігу і контролю, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації апарату Жанна Сілаєва озвучила інформацію про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації.

За підсумками наради були надані відповідні доручення та рекомендації.
