1. /
  2. Аналітична довідка про підсумки...

Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування за 9 місяців 2022 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації .

Облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснювався відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Впродовж 9 місяців 2022 року Ізмаїльською районною державною адміністрацією опрацьовано 604 заяви, скарг та пропозицій, у тому числі: 117 отримано поштою та 10 на особистому прийомі.

Кількість звернень за формою надходження:

Таблиця 1

 січень-вересень 2022 рокусічень-вересень 2021 року
Кількість звернень на особистому прийомі1046
Кількість звернень, які надійшли поштою117178
Всього звернень громадян604992
З них:  
повторних2591
колективних1020
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян604992
Кількість заявників (з урахуванням колективних)9932280

Тематика звернень громадян:

Таблиця 2

Зміст питанняКількість питань, порушених у зверненнях у січні-вересень 2022 року
Соціального захисту391
Комунального господарства35
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян4
Культура та культурна спадщина8
Аграрна політика і земельні відносини16
Охорони здоров’я 8
Екологія та природні ресурси 3
Транспорт і зв`язок5
Праця та заробітна плата25
Житлова політика20
Освіта, наук14
Діяльність місцевих органів виконавчої влади8
Інше67

Першість серед питань, порушених заявниками у зверненнях до Ізмаїльської районної державної адміністрації, залишаються питання соціального захисту – 391, що становить 64,75% від загальної кількості. 

За 9 місяців 2022 року у зверненнях громадян, що надійшли до Ізмаїльської районної державної адміністрації порушено 35 питань стосовно комунального господарства, що становить 5,79% від загальної кількості, 25 звернень з питань праці та зарплати, що становить.

Також актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин. Мешканці району порушили його 16 разів (3,03%).

З питань житлової політики – 20, що становить 3,31% від загальної кількості порушених питань 1,14%. 

 Серед загальної кількості звернень, що надійшли за 9 місяців 2022 року: 

167   – вирішено позитивно, 

14     – відмовлено у задоволенні, 

198   – дано роз’яснення, 

222   – опрацьовані відповідно до статей 5, 7, 8 та 17 Закону України

«Про звернення громадян»

Ізмаїльська райдержадміністрація приділяє значну увагу роз’яснювальній роботі серед населення. Зокрема, періодично у засобах масової інформації та на вебсторінці висвітлюється інформація про заходи щодо забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Щоквартально надаються аналітичні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській райдержадміністрації до облдержадміністрації, даний напрямок роботи також висвітлюється на офіційній вебсторінці Ізмаїльської райдержадміністрації.

Окрема увага приділялася Ізмаїльською районною державною адміністрацією зверненням громадян найменш соціально захищених категорій населення (жінки, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, особи з інвалідністю Великої Вітчизняної війни, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері).

Також Ізмаїльською районною державною адміністрацією налагоджена тісна робота із Кілійською, Ренійською, Вилківською міськими радами, Саф’янівською сільською радою та Суворовською селищною радою. Відповідно до вимог законодавства про звернення громадян виконкоми міських, сільської та селищної рад, надали статистичний звіт до Ізмаїльської районної державної адміністрації про звернення, що надійшли протягом звітного періоду.

Так, за 9 місяців 2022 року до Кілійської, Ренійської, Вилківської міських рад, Саф’янівської сільської ради та Суворовської селищної ради надійшло 4087 звернень.

Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній діяльності щодо розгляду звернень громадян забезпечуватиме й у подальшому реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади. З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян керівництвом райдержадміністрації, спеціалістами відділу документообігу і контролю  апарату райдержадміністрації продовжуватиметься практика реалізації заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямованих на поліпшення роботи зі зверненнями громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.