АКЦЕНТ НА ПРАВИЛАХ ВИКОРИСТАННЯ КОРЕКТНОЇ ЛЕКСИКИ ПІД ЧАС ВИСВІТЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, КОМУНІКАЦІЇ У КОНТЕКСТІ ЦІННОСТЕЙ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНОСТІ ТА РІЗНОМАНІТНОСТІ, ЗАПОБІГАННЮ СТИГМАТИЗАЦІЇ У МЕДІА
Півсотні співробітників 1+1 media – керівники відділів, HR-фахівці, продюсери, редактори, журналісти – опанували навички безбар’єрної комунікації на тренінгу від нашої експертки Sveta Hnatiuk.
Говорити про людину, а не про її інвалідність. Тобто у фразах та висловах спочатку згадувати людину, а далі вже її ознаки, якщо це потрібно.
Не казати більше, ніж є насправді. Погодьтеся, відчувається різниця між «людина, яка користується кріслом колісним» і «людина, прикута до візка»?!
Не зловживати словами, які додають емоційного забарвлення сказаному. Наприклад, з дуже поширених – «людина, яка страждає на…». Натомість кращий варіант: «людина, яка має…».
Основним навчальним матеріалом двох групових тренінгів для плюсівців став «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – гід з толерантної взаємодії, створений за ініціативою першої леді Олена Зеленська.
Дякуємо за запрошення 1+1 media – учаснику спільноти «Бізнес без бар’єрів», об’єднаної навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської.
бізнесбезбарєрів
bezbariernist #безбарєрність #barrierfree



