1. /
  2. Новини
  3. /
  4. На 9,5% зросли продажі...

На 9,5% зросли продажі українських продуктів після запуску програми «Національний кешбек»

Про це свідчать результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz.

📈 Інші дані дослідження щодо впливу програми на продаж товарів українського виробництва:

▪️Гривневий виторг зріс на 4%

▪️ Продажі молочних продуктів, хліба та м’яса зросли на 10,6%

▪️ Перетікання попиту з імпортних молочних продуктів та кондитерки на вітчизняне склало 12%

▪️ На 30% стало більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок

Програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів.

Дослідження RAU та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами.

Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за посиланням: https://cutt.ly/meXnoXtb