1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЯК ВНЕСТИ ЗМІНИ В...

ЯК ВНЕСТИ ЗМІНИ В ПОДАНУ ДЕКЛАРАЦІЮ?

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції Ізмаїльської РДА нагадує, що для внесення змін у вже подані декларації суб’єкт декларування може подати виправлену декларацію. Це можна зробити протягом 30 днів після подання декларації, але не більше 1-го разу.

Щоб подати виправлені дані, слід натиснути на кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною протягом 30 днів у персональному кабінеті у полі поданої декларації. Після того, як натиснули на кнопку «Подати виправлену декларацію», має бути створена чернетка виправленої декларації в особистому кабінеті. Для того, щоб надіслати її, необхідно продовжити роботу з цією чернеткою та внести необхідні зміни.

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

У разі спливу 30-ти денного терміну, суб’єкт декларування може звернутися до Національного агентства з питань запобігання корупції через персональний електронний кабінет. Там, поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль», знаходиться вкладка «Мої повідомлення». Слід обрати її та створити нове повідомлення, в якому у вільній формі описати виявлені неточності або помилки та їх причини. Відповідь на це повідомлення не передбачена. Водночас ця інформація може бути врахована Національним агентством у разі проведення повної перевірки декларації.

Чи існує можливість змінити тип декларації?

Змінити тип декларації наразі неможливо. Якщо суб’єкт декларування помилково подав декларацію «Кандидата на посаду» – він маєте змогу подати декларацію правильного типу, створивши її заново.

Якщо суб’єкт декларування мав подати декларацію типу «При звільненні», а натомість подав декларацію з іншим типом – необхідно повідомити про це НАЗК через персональний електронний кабінет, а також подати декларацію «При звільненні» за коректний звітний період. Водночас якщо при поданні декларації «Щорічна» помилково обрали позначку «Я продовжую виконувати функції держави….» чи «Я припинив (-ла) виконувати функції держави…» – є 30 днів на виправлення такої позначки.

Якщо суб’єкт декларування подав іншу декларацію з помилковим типом за минулий рік – також можна звернутися до Національного агентства через персональний електронний кабінет. Там, поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль», знаходиться вкладка «Мої повідомлення». Слід обрати її та створити нове повідомлення, в якому у вільній формі описати виявлені неточності або помилки та їх причини. Відповідь на це повідомлення не передбачена. Водночас ця інформація може бути врахована Національним агентством у разі проведення повної перевірки вашої декларації.

Чи існує можливість видалити декларації?

Видалення декларацій можливе лише через 5 років після припинення виконання функцій держави, місцевого самоврядування або іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої, що має зберігатись в Реєстрі безстроково.