ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ «ПРОЗОРІСТЬ І ПІДЗВІТНІСТЬ» ПРИ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ (ВІЙСЬКОВІЙ) АДМІНІСТРАЦІЇ
18 квітня 2024 року заступник голови Одеської обласної державної (військової) адміністрації Сергій Кропива провів засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність». У заході в режимі відеозв’язку взяли участь перший заступник голови Ізмаїльської районної державної (військової) адміністрації Сергій Проданов, керівник апарату Ізмаїльської районної державної (військової) адміністрації Світлана Тіткова, начальник відділу фінансів Ізмаїльської районної державної (військової) адміністрації Олеся Запорощенко, керівництво територіальних громад Ізмаїльського та інших районів Одещини.
На зустрічі було зазначено, що питання використання коштів державного та місцевого бюджетів органами виконавчої влади та місцевого самоврядування є актуальним в умовах воєнного стану.
Наразі в пріоритетах нашої держави — забезпечення ЗСУ, тому потрібно з великою відповідальністю планувати видатки бюджету. Є нагальні потреби, — такі, як освіта, медицина, логістика, життєдіяльність, а є другорядні: клумби, фонтани — все те, що може почекати перемоги.
Ізмаїльською районною державною (військовою) адміністрацією постійно ведеться моніторинг запланованих публічних закупівель територіальних громад на суму понад 50 тис. грн та щоп’ятниці надається зведений звіт до Одеської обласної державної (військової) адміністрації. З територіальними громадами обговорюється кожна запланована публічна закупівля на предмет її доцільності та відповідності очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи першочергові потреби держави у спрямуванні коштів на потреби обороноздатності України.
Зокрема завдяки плідній співпраці райдержадміністрації з територіальними громадами Ізмаїльського району з метою скорочення і оптимізації видатків були відмінені три та зменшений обсяг одного договору щодо закупівель товарів, робіт і послуг на загальну суму 12 млн. грн, а з початку поточного року на оборону держави територіальними громадами Ізмаїльського району вже перераховано більше 16 млн. грн.