БЕЗБАР’ЄРНІ ПУБЛІЧНІ ПОСЛУГИ: ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ РІЗНИХ ЦІЛЬОВИХ ГРУП
Мета — прибрати штучні бар’єри та зробити так, щоб кожна людина могла скористатися публічними послугами — медичними, соціальними, адміністративними та іншими.
Що це означає на практиці?
– Що людині з порушенням зору потрібна можливість знайти на сайт та, користуючись скрінрідером, заповнити форму реєстрації .
– Що людина, яка користується кріслом колісним, може за потреби дістатися потрібного приміщення та самостійно пересуватися в ньому .
– Що людина з порушеннями слуху, може отримати допомогу у комунікації чи комунікацію в альтернативний спосіб під час спілкування з фахівцем .
19 грудня за підтримки проєкту Ради Європи «Посилення соціального захисту в Україні» відбувся тренінг «Безбар’єрні публічні послуги: визначення потреб різних цільових груп», учасниками якого стали понад 30 фахівців та експертів різних державних структур та установ.
Під час тренінгу учасники обговорювали з експертами, в тому числі з людьми з досвідом, які потреби мають різні суспільні групи, а головне — проаналізували 4 наявні послуги та відповіли собі на питання “А чи можуть ними скористатися люди з порушеннями зору, та слуху, маломобільні та літні люди, батьки з маленьким дітьми та інші”.
Тренінг відкриває роботу над формуванням критеріїв безбар’єрності публічних послуг, яка передбачається Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору України, що ініційована першою леді Оленою Зеленською.