ЯК ПІДГОТУВАТИ КОЛЕКТИВ ДО КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ – РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Сьогодні вчителі, викладачі та вихователі щодня можуть стикатися з непередбачуваними ситуаціями – повітряними тривогами, гострими реакціями дітей або ж власним стресовим станом. Саме тому важливо знати, як діяти у таких випадках. Для цього експерти команди ГО «Підтримай дитину» поділилися з нами деякими порадами.
Ознайомте колектив з алгоритмом дій у можливих кризових ситуаціях, які прописані у посадових інструкціях. А також упевніться в тому, що всі знають про власну зону відповідальності та межі компетенції.
Щоб легко і швидко передавати важливу інформацію, створіть спільні чати для спілкування – окремо для адміністрації, педагогів і батьків. У разі кризової ситуації кожен знатиме, куди можна звертатися.
Важливо, щоб ваші колеги знали про основні правила психологічної підтримки, а саме: як надати першу психологічну допомогу, як впливати на колектив в екстрених ситуаціях тощо. Створюйте умови для того, щоб колеги дізнавалися більше та розвивалися у цій сфері.
Обов’язково подбайте про те, щоб колеги мали час для відпочинку та відновлення. Наголошуйте на важливості дотримання режиму дня, якісного харчування і сну, адже у кризових ситуаціях важливо мати достатньо сил та енергії, щоб справлятися з труднощами.
Ці рекомендації допоможуть вам підготувати колег до того, як діяти у складних обставинах і створити у колективі атмосферу безпеки та підтримки під час кризових ситуацій.