1. /
  2. Новини
  3. /
  4. ЩО ТАКЕ Е-КАБІНЕТ НА...

ЩО ТАКЕ Е-КАБІНЕТ НА ЕКОСИСТЕМІ І ЯК ВІН ПРАЦЮВАТИМЕ?

Функціонал нового сервісу команда Міндовкілля обговорила з представниками бізнесу. Адже е-Кабінет створюється саме для зручності підприємців, які отримують довкіллєві адміністративні послуги та подають звітність.

У рамках зустрічі обговорили найбільш актуальні функції, які мають бути впроваджені в е-Кабінеті. За нашим задумом, е-Кабінет стане головним елементом ЕкоСистеми, де підприємство подаватиме інформацію та отримуватиме дозволи, ліцензії та погодження в один клік.

Завдяки е-Кабінету буде спрощена процедура отримання адміністративних послуг Міндовкілля та унеможливлено підробку документів завдяки відкритим екологічним реєстрам.

е-Кабінет стане:

▪️ єдиною точкою вводу інформації про підприємство

▪️ осередком всіх екопослуг в одному «вікні».

Серед його переваг:

▪️ запит на отримання (переоформлення) одразу всіх дозвільних документів в один клік;

▪️ всі дозвільні документи під рукою 24/7;

▪️ процедура звітування за кілька хвилин, а не місяців;

▪️ автоматичний розрахунок екоподатку;

▪️ автоматична інтеграція з усіма довкіллєвими реєстрами;

▪️ функція «автозаповнення» документів під час оформлення послуги;

▪️ паспорт забруднювача, де вся інформація про забруднювача у вільному доступі;

▪️ взаємодія зі всіма модулями ЕкоСистеми;

▪️ геоінформаційна система візуалізованих даних з реєстрів ЕкоСистеми;

▪️ 80 наборів даних з унікальними ключами про стан довкілля.

До обговорення долучилось близько 40 представників бізнесу. Команда Міндовкілля вислухала думку кожного. Пропозиції щодо вдосконалення сервісу вже взяли в роботу. Тож у наступному місяці плануємо зібратися повторно та презентувати доопрацювання.

Руслан Стрілець Сергей Власенко @Евгения Попович