ЧУТЛИВА І БЕЗБАР’ЄРНА КОМУНІКАЦІЯ – ЯКА ВОНА?
Наша експертка Nina Matsiuk розповіла про усі тонкощі такої комунікації на тренінгу для партнерської організації Асоціація жінок-юристок України “ЮрФем” – юристів і юристок лінії правової допомоги «ЮрФем: підтримка» та учасниць Академії правозахисниць ЮрФем (навчальна гендерно-правова програма для юристок та адвокаток).
Звісно ж, ділимося лінком на основне джерело знання про безбар’єрну комунікацію – «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua).
Враховуючи специфіку роботи учасників тренінгу, зосередили увагу ще й на таких питаннях:
чому простір правової допомоги повинен бути інклюзивним
як принципи безбарʼєрності впливають на доступ до такої допомоги
як зробити правову допомогу безбар’єрною і чому це важливо
Щиро тішимось, що організації, які працюють з людьми, обирають безбар’єрність ціннісним підходом до своєї діяльності.
«Довідник безбар’єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді Олена Зеленська. Це гід з толерантної комунікації, де немає місця дискримінаційним чи стереотипним висловлюванням стосовно різних людей.