ПРЕЗЕНТОВАНО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ПРОЕКТ З ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ НА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ВОДНИХ БІОРЕСУРСІВ
Міністерство аграрної політики та продовольства України спільно з Державним агентством меліорації та рибного господарства презентували експериментальний проект з проведення електронних аукціонів на спеціальне використання водних біоресурсів. Він впроваджується відповідно до постанови Уряду № 1479 від 30.12.2022.
Очікується, що реалізація експериментального проекту триватиме 2 роки. Мінагрополітики виступає його координатором, а учасниками – Держрибагентство та суб’єкти рибного господарства. Торги здійснюватимуться на платформі Prozorro.
Як зазначає заступник Міністра аграрної політики та продовольства Віталій Головня, реалізація проекту забезпечить збільшення кількості учасників, упередження одноосібності та фінансову адаптивність.
Під час презентації суб’єктам рибного господарства, потенційним учасникам аукціонів представили дорожню карту проведення електронних торгів: від того, як практично проходить аукціон, визначаються та оцінюються лоти, до наступних кроків після завершення аукціону.
«Експериментальний проект – це реальне підґрунтя впровадження промислового рибальства на засадах прозорої конкуренції з використанням сучасних комунікаційних технологій, покликаний на раціональне використання водних біоресурсів в цілому по Україні», – зазначив Віталій Головня.
Нагадаємо, основними цілями експериментального проекту є:
– забезпечення ефективної та прозорої процедури надання права на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах;
– створення прозорих умов економічної конкуренції серед суб’єктів господарювання;
– розвиток малого і середнього бізнесу та економічний розвиток в цілому;
– управління процесами підвищення продуктивності екосистем, збереження та розширення їх біорізноманіття;
– створення сприятливих умов для нарощування обсягів високоякісної продукції вітчизняного виробництва для гарантування продовольчої безпеки держави, задоволення потреб населення у продукції рибного господарства.