Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян в Ізмаїльській районній державній адміністрації .
Облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснювався відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
Впродовж І кварталу 2022 року Ізмаїльською районною державною адміністрацією опрацьовано 152 заяви, скарг та пропозицій, у тому числі: 27 отримано поштою та 1 на особистому прийомі.
січень-березень 2022 року | січень-березень 2021 року | |
Кількість звернень на особистому прийомі | 1 | 0 |
Кількість звернень, які надійшли поштою | 27 | 57 |
Всього звернень громадян | 152 | 300 |
З них: | ||
повторних | 2 | 0 |
колективних | 0 | 2 |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян | 152 | 300 |
Кількість заявників | 152 | 582 |
Структура тематики звернень громадян:
Зміст питання | Кількість питань, порушених у зверненнях у січні-березні 2022 року |
Соціального захисту | 91 |
Комунального господарства | 9 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян | 2 |
Культура та культурна спадщина | 2 |
Аграрна політика і земельні відносини | 9 |
Охорони здоров’я | 4 |
Екологія та природні ресурси | 1 |
Транспорт і зв`язок | 3 |
Праця та заробітна плата | 3 |
Житлова політика | 7 |
Освіта, наук | 3 |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади | 3 |
Інше | 15 |
Першість серед питань, порушених заявниками у зверненнях до Ізмаїльської районної державної адміністрації залишаються питання соціального захисту – 91, що становить 59,87% від загальної кількості.
У І кварталі 2022 року у зверненнях громадян, що надійшли до Ізмаїльської районної державної адміністрації, порушено 9 питань із комунального господарства, що становить 5,92% від загальної кількості.
Також актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин. Мешканці району порушили його 9 разів (5,92%).
З питань житлової політики – 7 що становить 4,61% від загальної кількості порушених питань.
Серед загальної кількості звернень, що надійшли у І кварталі 2022 року:
37 – вирішено позитивно,
3 – відмовлено у задоволенні,
60 – дано роз’яснення,
4 – перебувають у стадії розгляду,
47 – опрацьовані відповідно до статей 5, 7, 8 та 17 Закону України «Про звернення громадян».
Ізмаїльська райдержадміністрація приділяє значну увагу роз’яснювальній роботі серед населення. Зокрема, періодично у засобах масової інформації та на вебсторінці висвітлюється інформація про заходи щодо забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Щоквартально надаються аналітичні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян в Ізмаїльській райдержадміністрації до облдержадміністрації, даний напрямок роботи також висвітлюється на офіційній вебсторінці Ізмаїльської райдержадміністрації.
Окрема увага приділялася Ізмаїльською районною державною адміністрацією зверненням громадян найменш соціально захищених категорій населення (жінки, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, особи з інвалідністю Великої Вітчизняної війни, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері).
Також Ізмаїльською районною державною адміністрацією налагоджена тісна робота із Кілійською, Ренійською, Вилківською міськими радами, Саф’янівською сільською рада та Суворовською селищною радою. Відповідно до вимог законодавства про звернення громадян виконкоми міських, сільської та селищної рад, за І квартал 2022 року надали статистичний звіт до Ізмаїльської районної державної адміністрації про звернення, що надійшли протягом звітного періоду.
Так, за І квартал 2022 року до Кілійської, Ренійської, Вилківської міських рад, Саф’янівської сільської ради та Суворовської селищної ради надійшло 1690 звернень .
Ізмаїльська районна державна адміністрація у своїй повсякденній діяльності щодо розгляду звернень громадян забезпечуватиме й у подальшому реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади. З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян керівництвом райдержадміністрації, спеціалістами відділу документообігу і контролю апарату райдержадміністрації продовжуватиметься практика реалізації заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямованих на поліпшення роботи зі зверненнями громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.