Гід з державних послуг — інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
Новини за останній тиждень:
- Земельні послуги на Гіді з державних послуг
- Засідання Громадської ради при Міністерстві цифрової трансформації України
- Михайло Федоров разом з операторами перевірив якість 4G на дорогах: результати поїздки
- Мінцифра презентує понад 10 нових послуг у Дії — реєструйтеся на Diia Summit онлайн
- СOVID-сертифікат про бустерну дозу доступний у застосунку Дія
- 1 млн українців отримали сертифікати про навчання за серіалами на порталі Дія.Цифрова освіт
- Масштабне оновлення платформи Ukrainian Tech Ecosystem Overview: що нового
- Розвиток сфери е-довірчих послуг за останні роки: дашборд
- Якість держсервісу зросла: за січень 94% українців високо оцінили сервіс у ЦНАП, а 82% — готові рекомендувати його близьким
- Українці від 14 років зможуть отримати гроші за вакцинацію через єПідтримку
- Результати другого Bug Bounty застосунку Дія — що знайшли етичні хакери
- Мінцифра відкриває набір на навчальні програми у сфері відкритих даних
- «Сповіщення про кредити в Дії допомогли попередити понад 700 випадків шахрайства та захистити українців», — Михайло Федоров
- Михайло Федоров: Майже 1000 українських шкіл вперше підключили в межах інтернет-субвенції
Довідково:
Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/) — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.