Гід з державних послуг — інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування
Новини за останній тиждень:
- Послуги з перевезення залізницею та авіатранспортом на Гіді
- 85 можливостей фінансування для стартапів — в Україні презентували Investors Book 2021
- Парламент ухвалив законопроєкт про оподаткування в Дія City
- Мінцифра, Дія.Цифрова освіта, МОН, PFE і Genesis запустять у 50 університетах курс, що навчить 60 000 студентів створювати цифрові продукти
- Мінцифра запустила нові е-конкурси з призовим фондом 500 тисяч грн на ВзаємоДії
- Михайло Федоров: 25 млн користувачів готові використовувати цифрові сервіси та електронні держпослуги в Дії
- Михайло Федоров представить дорожню карту розвитку IT-освіти в Україні
- Засідання Громадської ради при Міністерстві цифрової трансформації України
- Мінцифра з партнерами запускають пілотний проєкт, який допоможе в розробці е-гривні
- За рік 60% українців скористалися електронними послугами — опитування
- Як буде розвиватися IT-освіта в Україні: Михайло Федоров презентував дорожню карту до 2030 року
- Нові е-конкурси на ВзаємоДії з призовим фондом 2,8 млн гривень — переможців зможуть вибирати громадяни
- Законодавча перемога. Рада ухвалила законопроєкт про регулятор у сфері електронних комунікацій
- Запорукою якісних е-послуг є команди цифрових лідерів у регіонах
- Отримати грошову компенсацію за «пакунок малюка» тепер можна в єМалятко
- Як відкриті дані підвищують прозорість роботи депутатів: дослідження Мінцифри
Довідково:
Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/) — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.